Added by on 4 Ağustos 2017

Onun yatak odası

Yani ben bütün hafta vatani görevimi yerine getirirken karım da o yarma zencileri istediğimiz kıvama getirecekti. . Altında resmen kıvranıyordum. . bileğimden tuttu hafifçe. yaktı dokunduğu yeri. Karimla porno kanallarina bakip dvd lere falan beraber fantazi yapar sabahakadar sex yapariz genelde karim lez yada iki bayani ayni anda siken tek erkek yada tost olan kadinlari aldigi zevki merak ettigini söyler azdirir beni . 47 yaşında bir elektrik teknisyeniyim. Yatak odasına girdi elinde bir krem kavanozu gibi bişeyle geri geldi. Tolga sadece soyunmamı beklerken, benim birden bire çöküp kendini ellemem karşısında aptallaşıp kalmıştı. sakin görünmeye çalışıyordu ama göğsü körük gibi inip kalkıyordu. Sikim önce orta sertlikten yumuşayacak gibi oldu ardından tekrar sertleşmeye başladı. sonra diğerini. Sen benim karım oldun ben ne dersem onu yapacaksın seni yarrağa doyuracağım. Bir süre sonra doğrudan doğruya o günü düşünerek daha kolay boşaldığımı fark ettim. Nasil yani dedim ben buldum 3cu kisi kim olacak katilacak kisiyi dedi . deliğimi son bir kez dilledikten sonra okkalı bir tükürük bıraktı. siki o kadar şişmişti ki, pantolonunu zorluyordu. Yılların verdiği açlık yüzünden daha doymamıştım. . üzerime de aynı renkte gömlek. Az önce getirdiğim kremle sikini güzelce yağladım. Dün gece pestilimi çıkaran o 3 erkek yoktu odada. Ben de onlari tost yapmak istiyorum tek erkek alip aramiza ciddi dusunen biri varsa baldizla evlenmek sartiyla . Metin beni kendine doğru çekerek bana sımsıkı sarıldı. . Bir eliyle kalçamı tuttu. Rahatsız olacaktım biraz ama o nerde yapmak istiyordum şuan. Aslında zevk alıyordum ama sikim kalmamıştı. Birkacgun sonra abim yengeme sex sonrasi cok istiyorum sende gercek istermisin diye sormus yengem anlamazliktan gelmis neyi askım falan diye cevap vermis seni tost etmeyi izlemeyi demis abim yengem sen gercekten istersen herkadinin istegidir iki erkekle ayni anda yapmak ama ben yabanci erkeklerle istememem guven konusu hastalik falan olmaz demis peki kim olabilirki diye sorunca bilmem guvendigin yakiniz biri yokmu falan demis yengem. Ali: 053. Niye ‘gelirim’ demiştim ki. kapkara, kalın damarlı bilek kalınlığında bişey. dakikalar sonra dizlerinin üzerinde doğruldu. Yanlızlık gerçekten zor apartmanın işlerini yap sonra gel yemek hazırla bulaşık yıka, hanım olsa en azından sıcak yemeğim olur temizliğimi yapar, akşam da 2 posta atar uyurdum dedi gülüştük. Metin benden bir kaç yaş büyük olmasına rağmen bir arada büyümenin verdiği samimiyet vardı aramızda. Beraber yürürken de ; “ Sen bana neler yaptılar gördün diilmi ?” diye sorunca ben de başımı sallamak zorunda kaldım. Kalınlığı da benzerdi. İltifatların arkası kesilmiyordu ama en çok argo konuşması hoşuma gidiyordu. ’ ‘Daha önce hiç mi gitmedim evlerine. Bu yüzden ustası sayılmazdım aletlerin. . Dizlerim titriyordu. O adamsu bakışları yoktu şu anda, bir erkeğin beni arzulayan, isteyen, sikici bakış ifadesi gelip yerleşmişti. adam işyeri sahibi, ne isterse yapar deyip güldüm. Kadının dayanamadığı tek nokta…” dedim. Sikimi iyice köküne kadar geçirdim. Yumuşacık kalçalarında sikimin sertliği çok güzel bir duyguydu. muhasebecinin işi bıraktığını. harikasın. Abim bana yardim et onu ikna edelim ozaman deyince yengem nasil yani diye sormus Abimde ona firikikler ver azdir seni arzulasin bende onunla sohbeti sexse getiririm bir sekilde söylerim demis ogunden sonra abimle yanliz kalinca konu hep sexse ve yengemi anlatiyordu bana yengemse abimin yaninda bana gögus firikigi domaliyor falan . tekrar geldigini fark etmemistik ama marloes ile opusurken sikimi sivasliyordu tam bosalcagimi his edecegim an yuzune bosalayim mi diye sordum ve olumlu yanit alinca birden biraktim icimde ne varsa kizin yuzunu . Dizlerim titriyordu. Sokuldum yanına. ben de canı sıkılsın istemiyordum zaten. iş durumuyla ilgili ufak bir bilgi aldı. -hıhı. Az önce getirdiğim kremle sikini güzelce yağladım. Ama sikim hala inikti. .

Sure:
Etiketler: ,,,,

Leave a Reply