Added by on 17 Temmuz 2017

Komşu Kızı

Bir dahaki sefere daha çok zevk alırsın seyrederken. Bu çocuğa hayır demenin zamanı gelmişti. Daha sonra gene taşaklarıma kadar ağzına alarak oral yapıyordu. Yakın arkadaşım olduğunu zaten biliyordu. Bunu içinde ne güzel görünüyordur ablam yaa! Bir kaç tanesini daha çıkartıp tek tek yorum yaptı. Hoşgeldin canımm özlemişim dedi. Boşalırken de amına sokup çıkardım sikimi. Avucumu açıp engellemeye çalıştım. Bunu giyip yüzü koyun yatsana n’olur. . Selim çok azmıştı. İki devasa memesini uzun uzun elledim, yaladım, öptüm. Hakan arkadan ellerini one dogru sarmis, karisinin memelerini avucluyor, parmaklari ile gogus uclarini oksuyormus. o aanda bacağımda uyuşuk olduğu için yarı domalmış şekilde oğlumda arkamdan tutunca o şekilde kaldım kısacık süre içerisnde annee noldu derken kalçamda oğlumun sikinin hemen kalktığını hissettim ve kafamda resmen şimşekler çaktı . daha sonra kahvaltı derken, günler, aylar, yıllar serap ile ayrıldık. ama küçük çıtır aşkımla arada bir iş icabı başka şehirlerde buluşup günün tadını çıkarıyoruz. Amından zevk sıvıları akmaya başlamıştı, dudaklarım ve çenem ıslanmıştı iyice. Sesiniz yukarı geliyo noluyo burda dedi. Hala karımla ilgili şeyler söylüyordum. Evlendikten sonra ilk defa bir cinsel iliskiye girmeden orgazm oluyordum. Hem fidan ablayı tutmak hemde içine girmek ne kadar zor olsa da ritmik bir şekilde içine girip çıkıyordum. Hatta aramizda bir oyun gerceklestirdik. Ancak hayat bana bunu yapma imkânı vermiyor. Mutfakta ayaktaydık. arabama bindik. Ayağıma gelen fırsatı kaçıracak değildim. annem hafif yürüyemiyo gibi bunu fırsat bilen hamdi abi ise beline sarılmış yürüyorlardı. cayından bir yudum daha aldı sustu. Münire Hanım Selman’ın dün akşam çıkıp gittiğini ve henüz eve dönmediğini söylemişti. Koltuk altlarındaki kıllar da uzamıştı, oradan da ter kokuları yükseliyordu. “Bizim cereyan kesildi bugün, adamlar kesti. Karımla bazen haftada bir, bazen de iki haftada bir sikişiyorum. Kadin arkasini hafifce donup, patronunun yarragi ile yuzlesince, yuzunde zevkle karisik, sehvetli bir gulus belirdi ve siskonun yarragini kendi elleri ile tutup apus arasina goturdu. -Ağbi iyi pompalamışım seni ha! Kıçıma bi şaplak attı. neden onun ateşini söndüren ben olmayayım diye düşünmeye başladım. Tüm bunlar olurken bir gün cem evde yookken bilgisayarına bakmaya karar verdim mağazamdan erken cıkıp eve gittim ve hemen cemin odasına girip bilgisayarını açtım internet gecmişinde hep olgun , milf , mature , mom gibi aramalar yapmış ve özellikle bu siteden hep olgun kadınlarla ilgili video izlediğini gördüm çoğuda mom son porn gibi şeylerdi ve farkettimki xhamster. Bunlar ikisi de yine yuksek okceli incecik bantli ayakkabilarini giydiler. Karim, Hakan’in kucagina duser gibi oturunca aminin altinda birden Hakan’in ciplak tenini, dahasi dimdik yarragini hissetmis ve cok irkilmis. Aklım Selman’ın karısındaydı yine. akşama doğru eve geldim. Kalktı yanımdan yemek hazırlıyım ben diyerek içeri geçti. Telefonlar, e-mailler, hesaplar. sikemez ki dedi. Daha sonra sutyenimi dolap kapagi arkasinda, onun aynadan bana bakislari arasinda cikartiyor ve uzerime mini bir ev elbisesi giyiyordum. . Eğilip kulağına fısıldamaya başladım. Karımın saksosu sikimi daha da sertleştirmiş, şişirmişti. Birden beni tutup ayaga kaldirdi ve kendine cekip opmeye basladi. Hizmet eden adam 50 yaslarinda birisiydi. ” deyince cebimden yine para çıkacağını anladım. her seferinde ona elifmiş gibi davrandım herhangi bir tepki vermedi. Elimi ağzına sokup sıkıca tutuyordum çenesini. . Metin ve hatta olanlari izleyen karim agizlari acik şok olmuslar. çok göt siktim şimdiye kadar ama böyle göt sikmemiştim daha önce, çok farklı bir his idi. . Karımla sikişmelerim ise son sürat devam ediyordu. Ancak normal bir ter kokusundan ziyade sanki baharat kokusuna benziyordu. Sikimin her yanı ıslanana dek siktim deryanın ağzını. Kocasinin tam yanibasinda, kocasinin kuzeninin uzerinde ikisiyle de opusup, kendisini kocasinin kuzenine siktiren Nihal, bu parmaklama isinden cok zevk aldigini, kocasina kikirdayarak belli etmis. . Lan o kadar paran var dimi gitgez toz anlamyorum bu mileti. Karımdan herhangi bir tepki gelmedi

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Amatör Porno

Leave a Reply