Added by on 27 Ağustos 2017

Dar amcik sikişi

Cuma akşamıydı, eşimle yemek yedik. Çok seksi duruyordu karşımda içimden bir ses rahat duramayacağımı söylüyordu. . Ama maalesef, ben bosalamadan onlar islerini bitirdiler. Fena halde tahrik olmustum. sonrasın denizden çıktık sedat bana itifat etmeye başladı göğüslerin güzel kalçaların güzel sorunlu olduğundan dolayı birşey diyemedim hafiften hoşuma gitmiyorda değildi hani bende kaşarlığa vvurdum biraz. Sehvetten deliler gibi kizismis, heriflerle hic bir sinir tanimadan sikisiyordum. Yavaş yaparsam baldızımın götüne asla giremezdim, birden sokmalıydım, bu onun canını çok acıtacaktı, fakat başka türlüde olmayacaktı. Nazarci efendi oyle buyurdu. Az daha kendini okşadı kalkıp giyinmeye başlarken ben yatağıma koştum. ” dedi. ve sırt üstü tekrar uzandı yaşar amca . Ben ne yaparsam aynısını yapıyordu Olcay. Yalan da değil onun malıyım zaten. . (üstünde siyah askılı bir elbise-altında siyah külotlu çorap vardı,ama elbise sanki bana kısa gibi duruyordu dizlerinin 10-15 cm üstündeydi çünkü)Evden çıktık onurların evi bizim eve çok yakındı 1-2 dakka içinde vardık (onurun annesinin adı Fatma) Fatma abla bizi kapıda karşıladı girdik içeri onlar odaya girdi bende onurun odasına gittim baktım ensest hikaye okuyordu beni görünce şaşırdı napıyorsun kanka dedi iyi kanka annemle beraber geldim dedim fatma ablanın saçlarını düzleştirceklermiş dedim iyi kanka gel oku bak hikayeyi dedi hikayeye baktım bir çocuğun annesi ve annesinin oğlunun arkadaşıyla geçiyordu. Magazanin karanlik bir kosesinden Emel’in enistesi bizi izliyordu. Okuldan yeni geldiği için altındaki mini eteği bana yaklaştıkça açılıyordu. İçeri girdik içersi tıklım tıklım bu pavyon kızlarının kuaforuymus off taş gibi hatunlarla dolu :)Ama gözüm Derya daydı valla pavyon kızlarına bin basar. Nazarci, kocama “al bakalim karini kucagina” diyince, ben kendiligimden kocamin kucagina oturdum. Annesi babası döndükten sonra, istemeye istemeye bizden ayrıldı. (üstünde siyah askılı bir elbise-altında siyah külotlu çorap vardı,ama elbise sanki bana kısa gibi duruyordu dizlerinin 10-15 cm üstündeydi çünkü)Evden çıktık onurların evi bizim eve çok yakındı 1-2 dakka içinde vardık (onurun annesinin adı Fatma) Fatma abla bizi kapıda karşıladı girdik içeri onlar odaya girdi bende onurun odasına gittim baktım ensest hikaye okuyordu beni görünce şaşırdı napıyorsun kanka dedi iyi kanka annemle beraber geldim dedim fatma ablanın saçlarını düzleştirceklermiş dedim iyi kanka gel oku bak hikayeyi dedi hikayeye baktım bir çocuğun annesi ve annesinin oğlunun arkadaşıyla geçiyordu. kremi getirdi götünün deliğine sürüp sonra sikimide sürdü. Her fırsatta onu ellemeyi kollar olmuştum. Sikim sanki kırılacak gibi zonkluyordu. Onlar gelince benim oturdugum kanepenin karsisindaki divana oturdular. Bana, “bugun giris yolunu acacagiz, sen hic merak etme” diyince cok tedirgin oldum. Ellerini one dolamis, seffaf sutyenim uzerinden goguslerimi yoguruyor, uclarini cimdikliyordu. Sikimi kremledim ve Cerenin arka deliğine soktum. Nazarci efendi, bana donup; “nasil hosuna gitti mi?” dyince, ne yalan soyliyeyim “evet” dedim. Bak, bizim hanim komsuya gitti, evde yok ve oglan da bu gun izinli, evde. Boynuma soğuk birşey değiyor ve sıkılıyor. Biz de zaten gec oldugu icin kapiyi kapattik. Bu manzara beni daha da tahrik etmiş ve dayanacak gücüm kalmamıştı. Siki hic inmiyordu. Belli bir yaşı olduğu için sanırım çok hızlanmıyordu neme lazım ölür mölüm. Yemek koymaya kalktığı zaman kilot izleri belli oluyordu,zaten arkadaşımla onu bugün modelini ve rengini öğrenmiştik ben baktıkça istemsizce azıyordum. FUAT BEY OLUR DEDİ UFAKCIK VALİZİNDEN ŞORTUNU VE BİR TSÖRT ALIP BANYOYA GEÇTİ BEŞ ON DAKİKA SONRA DA AYSEL HANIM AYNI VALİZDEN BİR GECELİK ALIP O GEÇTİ BENDE ÇAYI DEMLEMİŞ BU ARADA ONLARLA HAVAADAN SUDAN KONŞUYORDUK ŞİMDİ ONLARI ANLATIP KAFANZI ŞİŞİRMİYİM KAHVALTIMIZI YAPTIK BEN HEYCANDAN BİR PARÇA POGÇA BİR DİLİM EKMEK BALI ZOR YEDİM FUAT BEY AZ YEDİN KORAY DEDİ İŞTAHIM KAÇTI HEYCANDAN DEDİM HEYCANLANIRIM TABİ KADIN GECE KIYAFETİNİ GİYMİŞ ALTA NE KİLOT VAR NE SÜTYEN HERŞEY MEYDAN DA BİRAZDAN DOYARSIN DEDİ GÜLEREK BENDE GÜLÜMSEDİM KAHVALTI BİTMİŞ ÇAY KEYFİ YAPIYORDUK BEN ORTALIGI YAVŞÇA TOPLAYIP BUZ DOLABINA YERLEŞTİRİYORDUMKİ KORAY BARDAKLAR VE BAL KALSIN DEMİŞTİ YİYECEKLERİNİ TAHİMN EDEMİYORDUM PEKİ DEDİM AMA BİR YERLERİNİE SÜRÜM YALATACAKLARI AŞİKARDI…. Şifacı baba, eger her seyi tam olarak anlatmazsam derdimize derman olamayacagini soyledi. “Bak seni cok gergin gordum, benden utaniyorsun yine. Herif kulak memelerimi opup, isirken, cildiracak gibi oldum. Kocana nasil gosterecegiz baska turlu? Sen de bana yardimci ol ki, cocukcagiz bu isin usulunce nasil yapildigini gorsun. Birden Emel perdeyi araladi ve “nasil guzel oluyor mu?” diye basini iceri uzatinca, “aman dukkana gelen olur, kapatin perdeyi” diye panikledim. Gelininin memelerine yumuldu. Arabayı uygun bir yere çektim, durdum. Girdim bende balkona baktım işçi kahveyi bitirmiş ben gelince işe koyuldu hemen. Bende ; anne gelip napıcan erkek kadın ayrı olur genelde dimi yaşar amca dedim. Üzerindeki geceliğini çıkarttım. Döndüm işte, ama Metin yatakta yok. Bu camasirlarla oluyu bile diriltirsiniz Gulsen hanim” diye bir suru cinsellik cagristiran laflar etmeye baslayinca, nasil oldu bilmiyorum ama, benim de icimde bir seyler kipirdamaya basladi. Yere yaparsam Metin kızar mı acaba? Hadi tut biraz daha. .

Sure:
Etiketler: ,,,,

Kategori:

Lezbiyen Porno

Leave a Reply